5.4.12

Simple pleasures

Olenpas ollut hiukan laiska kirjailemaan tänne mittään. Se on ku on jo livejournalissa yks "blogi", sitte paperipäiväkirja ja toisinaan vielä kirjottelee kirjeitä, niin tuntuu hölmöltä kertoa samoja juttuja moneen kertaan, vaikka ihan eri lukijat oiskin jokasessa. No mutta, ei ressii. Kirjotan ku kirjotan.
Tänään on hyvä päivä. Mä oon onnellinen, vaikka mulla ei oo töitä. Vielä. Oon onnellinen ja onnekas.

Pieni vihreä mies, Basi tuo onnen. Vieressä ei-niin-vehreä rairuoho, jonka tosin panin vasta edellispäivänän itämään. Edellispäivänä ku imuroin keittiötä istutushommien jälkeen (multaa oli joka paikassa!), imuroin vahingossa ikkunalaudalta yhden näistä tipuista:

Sitten ku ongin sen pölypussista, siltä oli lähteny silmät ja nokka irti! Oh, quel tragedié!


Tuun onnelliseks melkein aina kun lähen ulos kotoa. Oon mä siis kotonakin onnellinen, mutta helpoin tapa karkottaa väsymys, ärsytys, apeus, turhautuneisuus on laittaa vaatteet päälle ja lähteä ulos, vaikka vaan kävelylle tai kauppaan. Muiden ihmisten näkeminen sen ehkä tekee. Ja mä nyt tykkään muutenkin ihan liikaa tehä ruokaostoksia. Vietin viime viikolla Paimion S-marketissa reilu puol tuntia pelkästään tutkiskellen tuotteita ja valikoimia, vaikka olin ostamassa vain suklaamunia.

Mun teki yks ilta mieli simaa ihan hirveesti. Vois laittaa ite tulille jotkut simpet, jotka sitte vois käydä vahingossa kiljuksi.
Haluaisin lukea Jeffrey Eugenidesin Naimapuuhia.
Laittaa hiuksiin jotain shokkiväristä mascaraa. :-D Oikeesti.
Nähdä Poikani Kevin -leffan. JA vittu en saanut videota liitettyä. Oon oikeesti niin käsi näitten kanssa, livejournalissaki meni varmaan vuosia ennen ku osasin laittaa kuvat piiloon cutin alle. Ehkä tämäkin verottaa mun kirjotushalua ja -tahtia. Saatana:D

MOIKKA JA MUNAISAA PÄÄSIÄISTÄ!

4 kommenttia:

  1. ääääää en kestä, et sulla on kaikkia kivoja pääsiäisjuttuja, miksei mulla!!!!!!!!!!! tai no, on mulla narsissi!

    VastaaPoista
  2. otin noi tipuset kotoota:D muuta mulkaan ei sit oo, vaahtomunatki loppu jo aikoja sitte.. ehkä saan paimiosta annin mahtisaaliista puhallettuu jonkun munakkelin

    VastaaPoista
  3. Mahtavaa pääsiäistä! Sun blogin osoitteesta ei voi kun pitää :D

    VastaaPoista
  4. JA P.S. eve, don't you dare forget the K!!!!

    VastaaPoista

Yo Mary-Anne!