20.6.12

MA HIMOAN!

Siitä lähtien kun bongasin Baggun mintunvärisen (tai mikä merensävyinen onkaan) backpackin tuossa keväällä eräissä myyjäisissä, olen halajannut sellaista omakseni. Kuvitelmissani olemme auvoisina yhdessä kesän riennoissa - festareilla, suviyössä, kaupungeissa, mökillä, juoksentelemassa pelloilla (toi on muuten niin lol käsite, ei heinikossa pysty kukaan iloisesti säntäilemään??! Ne urat ja punkit ja raapivat, allergisoivat rehut ja ja...) tai missä vaan.


Olen liki sataprosenttisen varma tuosta minttuisesta väristä. Toisaalta vaikkapa seiloriraitainenkin yksilö olisi vallan mieluisa. Valintojen tekeminen on mulle aina välillä vähän vaikeeta (esim. "Minkä jätskin mä otan??" - kuinka hankalia voikaan päätökset olla.........)

Bongasin repun taannoin netistä melko huokeaan hintaan. Nyt olen tässä tovin mietiskellyt, että tilaanko vai enkö. Eilen illalla melkein jo lähti tilausta matkaan, mutta jänistin viime sekunneilla. (Siinä olisi vielä illan päätteeksi mennyt neitsyyskin, eBay-neitsyys siis hui!!)

Ja, toisaalta, jokin ihan muunkinlainen reppu houkuttelisi. Joku rento hippireppu esimerkiksi. Mut, ehkä reputkin on sellainen asia, jossa ei kannata saati tarvitse tyytyä vain yhteen...? Heh.

Yhteenvetona siis, kaiketi mä ton Baggu-repun tässä pian tilaan, ja minttuisena vielä. On se niin soma! En jotenkaan näe itseäni esim. Ruississa ilman sitä, ja jos haluan kyseisen fantasiani toteuttaa, alkaa tulla jo hoppu...


<3: Eeva

P.S. Yksi ongelma ostamisessa on myös se, että poden nykyisin hirveitä ostoskrapuloita ja -morkkiksia. Olen köyhäillyt niin pitkään, etten kykene hassaamaan rahojani mihinkään "turhaan" - tai jos niin teen, tulee morkkis. En varmaan osaa enää shoppailla. :D MUT EIHÄN REPPU OO TURHA?? (Sanokaa ei.)
P.P.S. Sori kaikki sulkeet. (Håhåh.)
P.P P.S. Oli rankka päivä töissä, tulkaa tekemään mun raportit ja tuokaa mulle kaupasta jotain hyväääää.
P.P.P.P.S. Haluisko joku kivan pikku ompeluprojektin? Palkan voin maksaa kaljoissa/skumpassa/oravannahoissa. Osaan itsekin toki ommella, mutta laatutakuuta ei aina ole...
P.P.P.P.P.S. Sori nää kaikki post scriptumit.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Yo Mary-Anne!